eBai.cz

bezva nákup s dárkem


OBDII 2 ELM327 diagnostika hodnot z auta bluetooth na mobil

650 Kč  349 Kč
Ušetříte: 46% z ceny

  • Kód: 1619
  • 4 Balení skladem

Přidat do košíku:

Diagnostika ELM327 OBDII Multiprotokol OBD2 Bluetooth MINI
Snímač všech hodnot z auta.

Zde budou informace pro Android, které programy jak fungují, tak pak stačí z Play marketu stáhnout vše potřebné (Klíčová slova OBD2, ELM327):

ScanMaster Lite (wgsoft.de) funguje asi nejlepší, ale je víc textový
Torque Lite (Ian Hawkins) funguje
OBD2 Bluettoth ELM327(Turkay Biliyor) funguje, jednoduchá přístrojovka
OBD Car Doctor (Pnn Soft) zlobí pořád padá zničí komunikaci a pak nejde nic

OBDLink (scantool.net) nefunguje
OBD Auto Doctor (Creosys) nefunguje

Ideální řešení pro autodiagnostiku všech moderních aut různých značek, včetně těch nejnovějších se sběrnicí CAN-Bus!
Splňuje nároky na povinnou EOBD autodiagnostiku stanic pro měření emisí dle ustanovení §44 odst. 3 zákona č. 56/2001 Sb. v platném znění!

Diagnostický adaptér je na bázi čipu ELM327, kompatibilní s ElmScan5 ScanTool a dalšími SW.
Indikace provozních režimů komunikace pomocí barevných LED diod.

Adaptér je vhodný pro diagnostiku vozidel všech značek odpovídající normě OBD2 (resp. OBDII), EOBD nebo JOBD:
všechna evropská vozidla od roku 2000 (ISO nebo CAN)
americká vozidla od roku 1996 (ISO, VPW, PWM nebo CAN)
asijská vozidla (ISO nebo CAN)
vozidla koncernu Ford (PWM nebo CAN)
vozidla koncernu GM (VPW nebo CAN)
Protokol OBD-II (On-Board Diagnostics) je definovaný normami ISO9141, J1962, J1850 a ISO-15765 slouží k diagnostice emisních systémů osobních automobilů.

V roce 1996 v USA vyšly v platnost standardy označované souhrnně jako OBD-II. Tyto normy definují požadavky na každé vyrobené vozidlo za účelem možnosti digitální diagnostiky systémů ovlivňujících emise vozidla (zejména motor a automatická převodovka). Pro evropské výrobce osobních automobilů je norma závazná od roku 2000 pro vozidla s benzínovými motory a od roku 2003 pro vozidla s naftovými motory.

Standard SAE J1962 zavádí jednotnou 16 pinovou diagnostickou zásuvku, která musí být v každém vozidle umístěna z místa přístupného řidiči, nejdále však 50 cm od volantu.

Dále standardy ISO 9141 a SAE J1850 definují povinnou fyzickou vrstvu pro komunikaci s emisními systémy. Každé vozidlo vyrobené po roce 1996 musí obsahovat alespoň jedno diagnostické vedení definované těmito standardy.

V roce 2003 byly tyto normy rozšířeny o diagnostiku emisních systémů přes sběrnici CAN-BUS. Ta je definována ve standardu ISO 15765-1 a ISO 15765-4.

Diagnostika OBD-II umožňuje spojení pouze s řídicími jednotkami týkajících se emisních systémů osobních automobilů, nelze se spojit např. s řídicí jednotkou airbagu, palubního počítače, navigace, rádia, apod. Pro diagnostiku celého vozidla je nutné použít speciální diagnostické programy, např. VCDS (pro Volskwagen/Audi/Skoda/Seat), FoCOM (Ford/Volvo), FiCOM (Fiat/Alfa/Lancia).

Převzato z WikiPedia

videa ke shlédnutí, otáčky motoru:






Vaše IP adresa je: 54.81.6.121
Copyright © 2017 eBai.cz. Powered by Zen Cart. Designed by Zen Flavor
Rychlá pomoc s Počítačerm notebookem Brno a okolí